تبلیغات
سئو و طراحی سایت - چگونه کلمات کلیدی مناسب در گوگل پیدا کنیم
 
سئو و طراحی سایت
اول بودن در گوگل دیگر یک رویا نیست.
درباره وبلاگ


قدرتمند ترین تیم سئوی کشور

مدیر وبلاگ : mostafa alizadeh
نویسندگان
چگونه کلمات کلیدی مناسب در گوگل پیدا کنیم

چگونه یک لیست عظیم از کلمات کلیدی داشته باشیم؟ 

راه‌های متعددی برای کندن پوست یک گربه وجود دارد! همین مقوله برای جستن کلمه ها حیاتی هم درستگو است . قبلی از این که بتوانید لغات حساس را با بارهای ترافیکی در Google پیدا نمایید , در آغاز می بایست یک لیست از عبارات با اهمیت بالقوه مرتبط با کسب‌وکار خویش را ساخت نمائید . در صورتیکه به‌اندازه کافی وقت خویش را صرف عملکرد برای پخش بیش‌ازحد کانال نمائید , می توانید کلمه ها با اهمیت را به مخاطبان خویش بیفزایید . به‌عنوان‌مثال , در حالتی‌که شما خرده‌فروش آنلاین لباس فوتبال در ایالات‌متحده میباشید , نمونه‌هایی از لغت ها دارای اهمیت دارای ارتباط احتمالا این‌گونه باشد : 

خرید لباس فوتبال 

خرید لباس فوتبال آنلاین 

و همینطور لغت ها مهم غیر مناسب این‌گونه می باشند : 

عکس لباس فوتبال 

به چه شکل لباس فوتبال خویش را بسازید 

تولیدکنندگان لباس فوتبال 

چه‌طور یک لباس فوتبال طراحی کنیم 

شما می توانید مشاهده کنید که چه‌گونه لیست اولیه , لغت ها حساس مرتبط با مخاطبان انگیزه فروشندگان لباس فوتبال است و دو‌مین گروه هم لغت ها مهم می‌باشند , البته بعید است به انگیزه سبب ساز شوند . با در نظر داشتن رابطه , می بایست فهرستی از ترکیبات کلیدواژه بالقوه را برای استفاده به‌عنوان یک منبع تولید نمائید تا بتوانید شایسته ترین عبارات با اهمیت را با حدنصاب ترافیکی در هرماه در گوگل پیدا فرمایید . در زیر یکسری راهکار قوی برای ساخت لیست نام برده ذکرشده است . 

1 - دزدی! لیست از رقبا 

در حالتی که شما حس کمبود می کنید , می توانید لغت ها اساسی را از سایت‌های حریف کش بروید! ابزارهای برای انجام این کار موجود هست . یک ابزار معمولی و مجانی محاسبه کلیدواژه SEOBook است . در‌حالتی که یک کاغذ را درین وب سایت وارد فرمائید , فهرستی از کلمه ها حساس با صرفه که حریف شما استفاده می نماید را برای شما استخراج می کند . پس‌ازآن میتوانید از این برای افزودن به لیست لغت ها با اهمیت خویش استفاده نمائید . 

درحالی‌که آنالیز Keyword Analyzer SEOBook یک ابزار خوب و بی آلایش برای آشکارسازی عبارات اصلی است که رقبای شما در ورقه بهینه‌سازی شده‌ی خودکرده‌اند , ابزار دیگری را معرفی می کنیم که دامنه وب‌سایت را جستجو می‌نماید . 

این ابزار , لغات اساسی که بزرگ‌ترین مقدار ترافیک را به وب‌سایت رقبا ارسال می نمایند را برای شما استخراج می‌نماید . تخمین‌ها منطقی ظریف می باشند و می توانند یک منبع ارزشمند برای جمع‌کردن لیست کلمه ها حساس شما باشند . درحالی‌که نگرش SEMrush توانمند است , آنها با هزینه‌ای مواجه میگردند . شما می توانید 10 لغت ها حیاتی را بدون پول اخذ نمایید , ولی درصورتی که شما می خواهید بیش ازاین مقدار از وب سایت استفاده نمایید می بایست حساب کاربری ویژه خریداری نمائید . هزینه یک حساب کاربری ویژه در ماه 69 . 95 می باشد . 

2 - به‌صورت ابتکاری , لیست لغت ها اصلی را خودتان تهیه و تنظیم نمائید . 

فرض فرمایید رقبای شما بااینکه از شایسته ترین لغت ها با اهمیت استفاده میکنند بازهم با تمام قوا وارد رقابت نشده‌اند . با ترکیبی از لغات اساسی به نحوه شگفت‌انگیزی , شما می توانید یک لیست عظیم از لغات با اهمیت بالقوه ساخت فرمایید . برای انجام این کار , یک کانال از کلمه ها را که مشتری موردنظر شما احتمالا استفاده نماید پباده سازی فرمائید . لغات را به پیشوندها و پسوندها تقسیم فرمایید . بعدازآن , آنها‌را به یک لیست غول‌پیکر با استفاده از ابزار Mergewords که بدون‌پول است مخلوط فرمایید . با استفاده از این راهکار شما میتوانید تخت‌گاز و به‌آسانی یک لیست





نوع مطلب :
برچسب ها : سئو 2017، کلمه کلیدی،
لینک های مرتبط :





موضوعات
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه